Kurum İçi Portal Sistemi

Kurum İçi
Etkin Etkileşim

İntranet için kısaca kurum içi ağ ya da “özel web” denilebilir. İntranetlerin temel hedefi, kurum çalışanları arasında kesintisiz iletişim, doküman ve bilgi paylaşımı sağlayıp, kurum içi verimliliği arttırmaktır.

İntranet üzerinden, ortak bilgiler paylaşılabildiği gibi birimler kendi içlerinde de verilen yetkiler doğrultusunda farklı paylaşımlarda bulunabilirler. 

İntranet, kuruma özgü olup, her kurumun yapısı ve isteklerine göre şekillenmektedir. 

Glia İnovasyon ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en doğru çözümü sunacak ve sizleri hep bir adım önde tutacaktır.

  • Kurum rehberi
  • Nöbetçi birimler ve personeller
  • Kurum yemek menüsü
  • Servis durum ve güzergahları
  • Bölgesel trafik yoğunluk haritası
  • Yönetim ve Organizasyon şeması
  • Kurumiçi personel eğitim yönetimi
  • Bordro ve izin durumları
  • Online mesajlaşma
  • Kurum etkinlik takibi
  • Kişiye özel randevu takip sistemi
  • Başkanın ajandası
  • Ortak takvim platformu